Thursday, October 16, 2008

DARAH KITA SAMA TERHANYUT

Dalam kamus hidup aku, hanya terdapat sedikit wira dan wirawati yang aku kagumi...Salah seorang darinya adalah abang aku sendiri, Ahmad Saufy Bin Mohd Pami...Dia banyak mempengaruhi hidup aku walaupun gaya kami berbeza, mungkin...Kami sangat terbuka bila berbicara...Apa sahaja isu pernah kami kongsikan walaupun bukanlah keseluruhan...Tidak pernah kata sayang kami ucapkan namun dari gerak-geri, semua telah tersurat...Dia kini masih dalam pengajian demi menggenggam segulung ijazah dalam bidang fotografi dan sewaktu aku masih bergaya dulu (hahahak!!!) sewaktu zaman persekolahan, aku pernah dijadikan model oleh abang aku untuk menyiapkan tugasan akhirnya...Banyak lagi yang ingin aku tuliskan, tapi nantilah...
p/s: Buat sekian kalinya kami bergambar bergandingan...
Sewaktu hari pendaftaran aku di IPTA...