Wednesday, October 22, 2008

TOLONG BENCI AKU

Dia... Entahlah... Awalannya, aku sekadar ingin mengubat rasa bosan... Aku cuma main-main... Tapi, kini aku sudah merasakannya... Seperti angin pagi yang datang bertandang seketika, dinginnya tetap terasa walaupun mentari rancak ketawa... Aku cuma anak kecil... Eh, pembetulan... Aku memang anak kecil... Aku langsung tak berani untuk lakukan apa-apa... Dia memang sangat hebat... Aku pernah berjanji lama dulu sewaktu kali 'Ke-4', aku akan tutup pintu hati aku jika tewas kali ini... Nah, terberak kau!!! Memang aku tewas... Aku tutup rapat hati kotor ini, aku hitamkan minda kosong ini dengan kehidupan tanpa bunga-bunga.. Cuma sesekali, mata liar ini gatal memerhatikan model yang menggayakan fesyen pusat dan lurah... Normallah, lumrah lelaki... Aku ubah gaya hidup, terutamanya dari sudut penampilan dan pergaulan... Aku sudah tak pedulikan samada rambut elok atau kusut... Aku dinginkan perasaan untuk beramah mesra dengan perempuan... Tapi, Dia sangat hebat... Aku tahu Dia sangat bencikan aku walaupun cuma sekali berhubung... Dan malam itu, aku tahu kawan aku pun menantikan Dia... Maka, sebagai seorang kawan, aku lepaskan... Maafkan aku, Dia yang..........
p/s: Dah lama aku tak rasakannya...
Dan aku nak dia bencikan aku...