Thursday, October 16, 2008

NADI MENGAMARAH

ARGHT!!! Semester ini, aku kembali bermusik... Bukan secara individu, tapi bergerak dalam band...Walaupun nyatanya, band ini sekadar mengisi saat sengkang... Aku dah hampir berjaya meninggalkan instrumen pertama aku iaitu gitar dan kini aku lebih fokus terhadap drum... Teman-teman aku mengajak aku mengisi posisi drum dan aku sangat setuju kerana setelah sekian lamanya aku tidak menghentak drum semaksima boleh untuk memainkan irama nadi aku, METAL!!! Antara lagu yang sempat dimainkan adalah Misty (Cromok) merangkap lagu wajib aku dan Phallie dahulu, Die, Die My Darling (versi Metallica) dan Seek And Destroy (Walaupun lagu-lagu yang dimainkan tak sejahat lagu yang selalu band aku mainkan, puas juga aku...)... Aku sudah berpeluh walaupun baru bermula, bukan peluh pancit, tapi peluh yang penuh bersemangat...Pedal berkembar digunakan sebaik mungkin untuk melepaskan tekanan yang menepu di minda...sangat puas... Pernah juga sebelum ini bermusik bersama teman sekampus yang lain, tapi kebanyakan lagu lebih terarah ke indie/pop/punx...Walaupun bukan minat aku, tapi aku sangat gersang untuk bermusik, jadi belasah sahaja...