Tuesday, November 18, 2008

SEX, DRUGS, RAWKnROLL!!!!

Yeartght.... Dah kembali ke tempat di mana aku sepatutnya berada... Walaupun kemungkinan besar tak seindah kepulangan-kepulangan terdahulu... Sakit, aku sakit... Aku masih tak akan berbicara tentang peperiksaan yang aku tentangi... Abah, tolong bagi abangah ruang... Aku baru sahaja sampai, layan Laila yang baru celik matanya.... Aku harapkan aku kembali pulih... Semester ini, banyak keseronokan hidup remaja yang aku lepaskan... Dan kepulangan kali ini untuk menebus kembali kesemuanya... Hail...
Tapi, aku akan cuba untuk tidak kembali memalit dosa dulu... Aku tak mahu 'berahi' lagi... Aku tak mahu 'terbang' lagi... Kepada si dia teman bersangsi dan kapal terbang mimpi, aku dah letih... Aku tak mahu berselimut bersama lagi... Sex, drugs, rawkNroll? Sex? Drugs? Ada jurang api di sana, pergilah mampus... RawkNroll? Metalhead rules da street!!!
p/s : Aku pulang, baru tadi... Aku mengantuk amat... Kesannya, ayat dan perbendaharaan serta hukum-hakam penulisan agak tunggang-langgang... Maaf...