Saturday, September 19, 2009

JIKA, MAKA (MANIFESTASI SATU KERINDUAN)

Jika benar HARAPAN itu relevan untuk disenyawakan,
Maka hadiahkanlah aku satu lagi JAM PASIR berserta SENYUMAN berahi...

Jika aku BERHENTI dari terus bercumbu mesra bersama bibir lidah syurga,
Dadahkanlah aku agar aku BANGUN mengayak klimaks semula di jamban neraka...

Dan jika benar aku hanyut dalam OBSESI songsang tak berpenghujung bersempadan,
Maka tolonglah percaya bahawa aku sedang beronani dengan KESETIAAN...

Juga jika aku yang BERSALAH atas segala kekasaran tatkala bersetubuh dunia,
Maka biarkanlah aku masturbasi KEMAAFAN setiap dari kalian...

Nota Kaki Di Pagi Sebelum Aidilfitri : Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua...Kalau gua salah, maaf berdarah gua calitkan...Kalau lu yang salah (salah kecik...), kosongkosong lar...Tp, gua memang ortodoks, gua memang PENDENDAM dari dulu lagi...Jadi kepada individu-individu yg tak dapat gua maafkan, harap DIA samaratakan kita di sana...

Kepada keluarga gua terutamanya Puan Naterah Binti Marzuki (abangah rasa, abangah masih hidup sampai hari ini, kerana mak...betul...), En. Mohd Pami Bin Ahmad (abangah tak tau apa yang menjauhkan, tapi abah tetap ABAH kepada kami semua...), tok, Abang Sopi, adik-adik gua (Fatin, Ammar, Wafi, Auni, Laila...Gua abang yg rawk, kan?)...Kalianlah nafas gua...Kalau tak, dah lama gua mati...

Kepada SAHABAT gua, Encek Pali ex-Deathmetaller, Encek Angah 80sRawk, Encek Syammen Grinder...Gua tak dak salah ngan lu semua, lu yg salah ngan gua...Hahahak! Kalianlah dadah aku...Aku bernafas kerana kalianlah pemangkin, dadah istimewa...Untuk semua hari yang kita sodom bersama, kita telah bersama meludah gerbang syurga, kan...?

My Bloody buddies, kawan rapat gua yakni Encek Bal dan Encek Syafiq Taek, lu dua dah banyak mewarnai hari-hari gua...Untuk semua yang kita bina dari zaman sekolah sampai hari ini, maaf kalau gua pernah melancap hina di muka perhubungan kita...Gua tau, lu suka peluk gua sebab gua kurus lemah kan...Hahahak!!!

Bebudak Rumah Papan Gemereh iaitu Encek Kechix dan Encek Pap juga Encek Mala...Terima kaseh...Selamat hari Raya, bro-broku..Hari terakhir sebelum pulang beraya, Kechix selalu cakap, "Kesiankan kita ni, anak-anak yatim Rumah papan Gemereh..."...Hahahak!!!Gua tak tau macam mana nak lepak sem depan ni...Kepada yg berkata aku adalah bestfren kalian (Bebudak kampus...), Encek Pulai Afro, Encek Pucha, Cek Aida, dan semua yg kenal gua yang busuk ni, Maaf amat...Gua tak pernah jadi kawan yg baik kan...

Kepada bebudak yang setiap tahun jadikan rumah gua Port Raya (Terutamanya bebudak Western Pantai...Encek Pecon, Encek Kapot, Encek Mat Secret, Encek Pak yat, Encek Abed, etc...).. Cek Alia 'Marka lama mana Bleh Lupa'...

Juga kepada kejap 'Kamu', kejap 'Awak', kejap 'H****'...Hahahak!!!
Dah hampir give up tau, tapi bila tengok muka kamu, terus kuat balik macam Keluangman...So, 'TUNGGU' akan berterusan sehingga Enamratusenampuluhenam tahun lagi...Hahahak!!! Maaf banyak-banyak untuk 'hari-hari'...

Kepada semua-semualah!!!

Selamat Hari Raya dan Selamat Menyembah Hina Kemaafan...
Gua anak hina banyak dosa...
Jadi, maafkanlah segala salah buruk gua...

p/s : Orght...Gua tengah teruja amat neh...
Rasa macam bebudak sekolah beratur tunggu
giliran naik bas pulak...ni gua tengah kemas rumah,
mak gua bising pagi tadi, pra-hari raya...