Saturday, September 5, 2009

MENCARI 'SI BODOH' SUNDAL

Walaupun acap kali terlintas di benak kiam ponggah anak hina ini yang ditimbuni sampah juga masalah, telah bernanah mungkin, terus-terusan berkata, "Lu tu dah la huduh, tak dak duet, busuk, tak berbakat plak tu...Ada hati nak mencanting mimpi...F**k U plus butoh ang!!!", Aku masih istiqhomah bermain dengan warna-warni realiti agar aku mampu ampuh berdiri dan berlari dalam dunia fantasi yang hanya aku selaku menteri, veto di kaki....Aku masih melukis... Yearght, masih 'melukis'...

Semester ini, aku selalu melangut bintang merenung bulan memikirkan apa yang aku akan siratkan, apa yang akan aku abstrakkan...Dan semeter ini juga aku betul-betul cuba lari dari realiti...Nahunya, aku cuma anak hina...Masih tak mampu menari selari dengan hari...Aku juga sudah lama tak bermusik (Eyh, cuma baru-baru ini gua pegang instrument balik, GUA DAH ADA ANAK MURID...Cek Lily, gua support lu...Yearght!!!), hasil tulisan pun sudah pincang...Cuma lukisan-lukisan yang terhasil inilah sebagai medium penceritaan hari-hari yang aku liwat...

Empat lukisan sebenarnya yang telah siap, tapi cuma tiga darinya aku palitkan dulu...Yang satu lagi boleh dikatakan sebagai 'masterpierce' (walaupun bengong...), hadiah kepada seorang kawan, jadi nantilah kiranya aku palitkan...

Jadi, mari MENCARI 'SI BODOH' SUNDAL...

Tajuk : The Wrath Of Thy Unholy Sperms
Yang Tersurat : Bilakah tari hidup kita bermula?
Yang Tersirat : Dunia bukan untuk mencari KESEMPURNAAN

Tajuk : Aku Canting Hutan
Yang Tersurat : Dunia Hilang Kelestarian
Yang Tersirat : Kekadang, manusia tak BEROTAK

Tajuk : Catastrophic
Yang Tersurat : Keceramukan antara minda dan jiwa
Yang Tersirat : This wait is eternal...Samada aku atau KAU yang menoktahkan masa...

Terima kasih amat kepada Bebudak Rumah Papan Gemereh yang tak kisah aku comotkan bilik, bagi sokongan...Benar, kalau kalian benci aku sekalipun, aku tetap TIDAK AKAN SESEKALI BENCIKAN KALIAN...Gua suka Encek Kechix dan Encek Pap...Terima kasih...Auw...

p/s : Satu lagi lukisan bertajuk Dia Ada Di Celah Kecelaruan...
Itu hadiah sempena hari kelahiran kawan gua, Budak Gemuk
Perasan Kurus Dan Comey...Hahahak! Itu nantilah gua palitkan...