Saturday, September 5, 2009

MANIFESTASI ENAMRATUSENAMPULUHENAM JIWA

Jampijampiseruansangsenggamaliarbertujutujudipulau
YArotitandorinaan...


Yearhht! Gua dah pulang...Sedang berseronok amat di SYURGA ni...Dah lama gua tak balik Penang...Dan dah lama gua tak berada dalam pelukan KESEMPURNAAN...Seronok dan menenangkan...Walaupun untuk seketika, tapi demi 'SEGALA', belasah saja!!!!

Ada 'orang' bilang sama gua yang gua memang tak stabil kondisi emosi gua...Terima kasih sebab prihatin...

Syammen, semalam gua, Angah, Bal (of coz lar kan...Cheers myte...), Cerek (Sepupu Angah...), kasi pecah Penang...Lu tak dak, wooo!!! Gua dicabul bertalu-talu dalam permanduan pergi juga pulang...Erght...
Guling-guling tepi pantai sampai busuk dan bahagian klimaks, jumpa mayat di tepi pantai (ini betul!!! Bukan main-main...)... Tapi gua syak tu bukan mayat, tapi orang mabok todi kot...Tapi, ia masih menjadi tanda tanya (semua lari macam nampak King Diamond bersilat, mana sempat nak check tu mayat or orang hidop kan...)...

p/s : Nanti gua akan ceritakan secara terperinci berkenaan 'MANIFESTASI ENAMRATYSENAMPULUHENAM'...Gua tengah teruja tahap dewa cirit ni...