Tuesday, September 29, 2009

SETIAP RUANG YANG MAHA SEGALA

Hari raya ke-5, beraya di hutan. Masuk berkhemah untuk menemani tiga photographer mencari sunset series dan sunrise series. Abang aku; Sopi, Syafiq Suin, dan Halem sXe merakamkan setiap sudut ruang Taman Negara Pulau Pinang. Dari kaki bukit hingga ke dalam, Pantai Kerachut (ssangat jauh tapi cantik amat...). Aku dan Aiman sebagai peneman. Seronok dong...!



Kalau aku curi Canon apa jenis entah abnag aku punya, Nikon Syafiq pun apa jenis aku tak tahu, Nikon Halem yang juga aku tak tahu apa jenis tu, rasa-rasanya aku boleh beli Gibson Les Paul ataupun Iron Bird lima...Terima kasih kepada Abang aku dan Syafiq yang banyak memberi tunjuk ajar teknik sebenar merakamkan sesuatu...Dah pandai seket pegang SLR...Gambar atas sekali tu aku yang tangkap...hahahak!!!