Sunday, May 3, 2009

PEMBUNUHAN DI SELATAN JIWA

Gua dah lama kembali ke tempat di mana sepatutnya gua berada, orghtHELLyearhtght!!!!
Tapi, 'SYG' gua baru sahaja dimasukkan ke unit rawatan rapi, tenat...
Dua atau tiga minggu lagi gamaknya mau sihat, mungkin...
Banyak mau gua cerita setelah penulisan di blog ini distatikkan...
Nantilah kiranya...
Alhamdulillah, semua kertas penilaian akhir semester ini dapat gua redah dengan tenang...
Juga, terima kasih kepada individu-individu di kampus yang membuatkan gua merasakan diri gua yang boroi, jerawat banyak, gemuk, busuk, tak stylo, hitam, ketot dan macam-macam lagi ini hanya SAMPAH...hanya SAMPAH...
Kalian memang 'sopan'...
Akhir kata, METALTERUSAMPAIHILANGINGATAN dan 'AUW'YEARGHT!!!!
****Gua tengah lepak kat bilik dengan 'sayap kanan' gua...
****Orght, semalam selepas baru saja sampai, abang gua dah belikan tiket Di Awan Biru, SEARCH!!! Gua dapat tengok idola gua, Hillary Ng, belasah gitar!!! Walaupun gua tak minat sangat pun dengan Search...Tapi, HILLARY punya fasal, MESTI LARGHT GUA PERGI...!!!

p/s : Apa beza antara 'aku' dan 'gua'?
Lagu wajib buat masa ini:
At War With Satan (Venom),Through The Wire And Flames (Dragonforce),
Meditation Of Embun Pagi (As-Sahar), Mother North (Sytricorn),
Legion Of Doom (Eekarus), F**K Her Ass With Glass (Gorerotted)...
Ada lagi, Ummi (Hadad Alwi/Sulis) dan Love Story (Tyailor Swift)...huhu...